Eric S. Raymond: Adéu, Fedora

Un dur cop més para Fedora: Eric S. Raymond, l’autor de “La Catedral” i “El Bazar” i figura capdavantera en el moviment del Software, diu literalment “Adéu, Fedora” en un missatge en la llista de correu de fedora-devel:

“Després de ser un fidel usuari de Red Hat i Fedora per 13 anys, avui he arribat al meu límit… Durant els últims 5 anys he vist a Red Hat/Fedora desperdiciar el seu lideratge tècnic, posició del mercat i prestigi enfront de la comunitat…”.

“Aquesta tarda vaig instal·lar (Ubuntu) Edgy Eft en el meu principal PC de desenvolupament — des d’un sol CD, no cinc. En menys de tres hores de treball, vaig poder recrear les principals característiques del meu conjunt d’eines diàries. La posterior gran actualització del sistema després de la instal·lació va ocórrer sense cap problema, cosa que sempre és de témer fer en Fedora”.

“Fedora, vas tenir totes les avantatges, i tenies la meva lleialtat, però ho vas arruïnar “.

Notíci oríginal aquí.

Quant a vtomasr5
Linuxero

Deixa un comentari

