Canvi d’aires

Ja fa temps que tenc una (k)ubuntu al portàtil, uns 2 anys, des de que m’ho vaig comprar i no havia provat cap altra distribució en un temps llarg.

Fa uns dies que vaig decidir “canviar d’aires” en qüestió de distro (a n’es portatil només, a s’altra una debian testing -como debe ser-) i vaig decidir provar la nova openSUSE 11.0 a veure que tal anava. M’en vaig dur una grata sorpresa, i es que arranca molt aviat (tant com ubuntu), no pareix pessada com sí pareixia la darrera que vaig provar de novell (10.1), un Yast molt ràpid i millorat que ha estat portat a GTK. Sí, ara emplei Gnome però només fins que surti es Kde 4.1.😉

Crec que per ara estaré una temporada utilitzant aquesta distro que ha estat totalment renovada en profunditat. Res com els deb però s’apropa.

Recomanat que la prove-ho, sobretot si voleu començar a provar el mon del programari lliure.

Quant a vtomasr5
Linuxero

Deixa un comentari

