QTK 4.5

No, no m’he equivocat escriguent sinó que he provat ses Qt 4.5 que ja estan a s’Ubuntu 9.04 alpha 5 i he quedat un poc fred.

Fa dos dies vaig voler provar ses Qt 4.5 i com que havia sortit una nova versió en desenvolupament de s’Ubuntu feia un parell de dies vaig instalar-lo amb es Virtualbox. Després vaig instal·lar ses Qt4.5 RC1 que ja venen empaquetades i lo primeer que vaig pensar va ser que m’havia equivocat, que no podia ser, que segurament havia instalat algo amb el mateix nom però fet amb GTK.

I no, eren ses QT 4.5!! (Qt-designer, Qt-assistant,….) amb una integració total amb Gnome. Imaginau un Gnome reescrit amb Qt4.5 però amb aparença del Gnome de sempre?😀

Be, per si no me creis o no ho voleu provar he fet un parell de captures de pantalla d’aplicacions (només GUI) fetes amb el Qt-designer 4.5 i l’equivalent de Gnome. Trobau diferències visuals???

Més info sobre Qt 4.5 aquí.

Quant a vtomasr5
Linuxero

Deixa un comentari

