Nou PC a casa

I ja van 5 (inclòs portatil) en uns 10 anys. Encara tenc es primer PC, un Pentium III a 500Mhz i 64 Mb de RAM… que va de fi amb una Debian Lenny, aixó si, sense entorn gràfic.

Idò s’excusa ha estat que es de sa meva germana s’ha “escaxarrat” i jo tot viu li dic que jo li don en meu que tenc i jo m’en compraré un de nou per a mi. Dit i fet, mirant un poc que tot fos compatible amb GNU/Linux, en una setmana he tingut es PC a casa fet a mida i amb una potència que tira d’esquena! Característiques😀 :

  • CPU AMD Phenom II x4 3.2 Ghz
  • 4 GB RAM DDR3 a 1333Mhz
  • Placa mare ASUS M4A78T-E AM3 DDR3 PCX
  • Un refrigerador de CPU ENORME! (important)
  • Caixa NZXT tota negre.
  • Font d’alimentació de 600W.
  • I ja està, lo demés ho he aprofitat d’es PC anterior.

I no ha estat d’allò més carot, 500€.

Abans tenia a s’altra PC correguent es Jboss amb s’OpenKM per tenir tota sa feina de sa UIB disponible fàcilment i amb un control de versions i arrancava en 1:30 minuts i aquest…(redoble de tambors)… 24 segons!!! casi res!

Que en trobau? Falta potència???? xD

Quant a vtomasr5
Linuxero

One Response to Nou PC a casa

  1. Retroenllaç: Fonts de qualitat al Firefox d’Ubuntu « Jo & GNU/Linux

Deixa un comentari

